Audienta este jucatorul

Cateodata in viata, trebuie sa faci un pas inapoi si sa admiri lucrurile mici. Lucruri la care nu te gandesti prea mult, acele lucruri pe care cand le vezi spui “oh super” si a trecut ziua. Sunt atat de multe lucruri mici in gaming, este incredibil sa vezi cat de departe am ajuns, ceea ce facem acum, si ce planuim sa facem. Cand jocurile video nu erau mai mult decat cateva puncte ce se miscau pe ecran, nu puteam sa ne imaginam cat de departe o sa ajunga. Dar puteam sa ne imaginam daca le aratam cum este acum? In zilele de atunci, nici nu puteau sa viseze la ceea ce avem noi acum.

Dar de ce s-o faci? Sa faci o piesa de arta precum un joc video este satisfacator pentru producator, dar defapt este distribuirea creatiei cu audienta care face acest lucru satisfacator defapt. De multe ori, daca asculti si inveti, ai putea sa-ti imbunatatesti pasiunea.

Audienta este jucatorul

Nu conteaza ceea ce faci, daca joci un joc video, trebuie sa vorbesti despre el. Ai putea spune ca un joc single player are o poveste buna, dar multiplayer-ul lasa de dorit din cauza faptului ca este hostat de o retea peer-to-peer pentru un joc de PC. Ca rezultat, oamenii vor citi sau auzi si vor lua in considerare achizitionarea acelui joc. Lucruri precum Steam Reviews fac mult mai usoara alegerea unui joc. In timp ce dezvoltatorii au alegerea de a asculta fanii, mai des sau mai rar, in cazul in care exista un consens cum ca exista ceva rau, este de multe ori o problema.

De exemplu Rome II : Total War este un exemplu perfect de ce este atat de important jucatorul, si mai definitiv mai important decat critica. Creative Assembly este un dezvoltator experimentat cu o baza de fani considerabila, dar cu probleme precum buguri UI si siege AI, acesta nu a fost rezolvata in totalitate.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *